Olen aika hölmö kun meen sekaisin jo kahdesta limsa lasista, tai parista karkista. pitkästä aikaa kirjoitan tänne. Odotan kauheesti joulua :) kun sillon saan paljon  lahjoja ja rahaa sitten lähen shoppailemaan, mun sydänystävän kanssa silläkin on rahaa. Mä meen Perjantaina keskustaan koska käyn ostamassa mun bestikselle synttäri lahjan kun ne on jo lauantaina, se bestis on Tomi. En kyl mene synttäreille kun sinne tullee vaan poikia oon sit niikun ainut tyttö. Kun sanoin Tomille tänään siitä että en tuu kun oon ainut tyttö niin se sano että on siellä sen äiti. NO JEE!!! En mä nyt herran jestas sen kaa oo siellä. Olin tänään koulusta poissa kun koski mahaan niin kauheesti en pystynyt liikkuu. Huomenna on koulussa käsitöitä, hissaa, äikkää, matikkaa ja musiikkia ja tietenkin kaikkein tärkein ruokailu ja välitunnit! ne on ihan parhaita heh :) kaikista helpoimpia
Huomen koulun jälkeen meinasin mennä Nean luokse tai se tulee meille varmaan mennään niille varmaan välil. Siellä ollaan koneel ii2 ja meses ja suunnitellaan Joululomalla olevia bileitä. Ja uutena vuotena kun vaihtuu vuos niin ajattelin sanoo että: huhuh kun on nälkä kun söin vasta viime vuonna. =) sit katon kun muut ampuvat raketteja mä en uskalla mennä pihalle koska pelkään että ne tulee muhun päin nitä ammutaan viellä kolmen aikaan varmaan tai ainakin viime vuonna ammuttiin. No meen nukkumaan


Moikka <33 !!!!